Tuesday 15 May 2012

PRU 13 : Gempar!!.DS Nizar hadir ke Hadir dan Duduk di ceramah UMNO Bertajuk ''Pembohongan Bersiri DS Nizar''

14 Mei, Tualang Sekah: Dato seri Nizar sempat singgah di ceramah UMNO di tualang sekah sebelum pergi ke ceramah beliau yang terletak berhampiran dengan tempat ceramah UMNO itu.

Di dalam  twitternya beliau menulis : @ MBNIZAR Saya menghadiri cramah umno mnggodam saya di Tualang Sekah kampar,oleh yb dato shaarani & hanafiah man,mrk panik&pucat.

 Ceramah tersebut di hadiri hampir seratus orang penyokong UMNO. Setibanya DS Nizar ke ceramah UMNO tersebut, yb Dato hanafiah yang juga bekas ADUN PKR menukar topik ceramah nya dari Nizar memfitnah DS Zambry kepada isu Ambiga dan IFC...




Berikut adalah video dirakamkan oleh ahli UMNO semasa tibanya DS Nizar. Audionya telah diedit bagi memastikan ke'MACHO'an pimpinan UMNO Perak tidak tergugat.. Baru sahaja hendak  membongkar video pembohongan DS Nizar tiba-tiba Dato Hanafiah Katak terpinga-pinga melarikan laptopnya. tahu buat salah!..Ingatkan Benar sangat. Sila-silakan lah Klik video dibawah!




Video seterusnya adalah ceramah Dato Seri Nizar di Tualang Sekah. Di dalam video ini beliau menceritakan pengalaman beliau menjadi tetamu Ceramah UMNO yang mengaitkan dirinya berbohong. Sila klik pada video!